DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 21. septembra 2012

DEEP SHIT "Creepin´While You Sleepin´" 7"EP 2011 (Give Praise Records)

Ďalšia neznáma banda, dalšia neznáma nahrávka z Massachustes. Give praise records sa asi sústreduje na tieto kapely. Na aké? No na tie, čo existujú tak maximálne 3 roky a keď prežijú skúšobné obdobie 3 rokov, tak sú už kult, poprípade legendou. Nuž takto to chodí v tomto hyper svete a hyper muzike. Ano DEEP SHIT hrajú powerviolence reznutý HC a so štipkou sludge core. Prvé čo ma šoklo, bol obal. Pozeral som naň a dumal, či sa môj vinylový dealer nepomílil? Prvý song, čistý černoský hip hop. No boha, už som bol presvedčený že je zle! Ale potom naštastie sa na vás spustí kanonáda  pol minutových výplachov, s bordelovým zvukom, urevaným vokálom a pískajúcimi gitarami. Taký štandard by som povedal, ale až by som sa pozeral na latku priemernosti tak si myslím, že ju nejak extra nedosiahli, ale to je čiste vec názoru poslucháča. Vadí mi tu ale pár vecí. Obal. Asi z recesie urobený tento hip hop štýl, ale strohý, vnútri nič, len malý papierik so strohými textami. Druhá vec je minutáž. Ja viem že pri tomto štýle je to normálne, ale ich set by sa v pohode zmestil na jednu stranu singla! Takže mi to príde ako drahocené mrhanie miestom. Sorry, ale je to tak, keď vysolíte niekde 4 eu za tento singel v domnení že je to powerviolence a vy dostanete pár minút bordelu, tak to trocha občas nasere! Každopádne je tu možnosť si to vypočut komplet, tak sami posúdte! Pre mňa je to sklamanie tak trocha.
http://music.givepraiserecords.com/album/creepin-while-you-sleepin-ep
myspace
-Lepra-

Žiadne komentáre: