DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 15. februára 2013

REDsk / LESOM split CDr 2012 (Nomad Sky Diaries)

Som strašne rád, že aj na Slovensku vznikol mikrolabel podporujúci NOISE scénu. Je to ťažký údel, to viem, ani moc sa toho nepredá, ale keď vám v srdci horí plameň, tak padajú všetky zábrany. Prvé, čo je najsympatickejšie na tomto labely, je  ten fakt, že sa  rozhodli, že keždý svoj produkt, zbalia to úplne netradičného prevedenia. Toto splitko čo držím v ruke je tiež jeden majsterštich. No a čo najdete na CD? Dve hlukové projekty a to amerických RedSK, ktorý sem nacápal 10 trackov klasického noise šumenia, znervoznujúcich zvukov a pazvukov. Dá sa to prežiť, len ja osobne by som rád uvítal trocha pestrosti (neveril som nikdy, že túto vetu raz napíšem pre tento štýl!). LESOM mi už príde, že väčšinu hluku vytvára gitarou ale celkovo je to pestrejšie a je tu len jeden predlhý track. Až nepracujete ako obrábač kovov ale ako krmič lesných zvierat, tak to skúste a hlavne podporte snahu tochto labelu podchitiť Slovenskú a celkovo svetovú noise scénu! Ja im držím palce!!!
-Lepra-
http://www.hlukove.mysteria.cz/nomad.htm
http://lesom.ic.cz/

Žiadne komentáre: