DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 24. marca 2013

ANIMAL RESCUE FEST 22.3. 2013 Hrušovany u Brna

Na tuhle akci jsem původně ani nechtěl jet, ale nakonec jsem se více méně na poslední chvíli rozhoupal a vyrazil. Kvůli ČAD. A rozhodně jsem nelitoval. Jen pár slov o kapelách, který jsem viděl, protože koncentrace známých byla tak vysoká, že jsem polovinu kapel prokecal. Bez pořadí...
MACHINARIUM mi přišlo jako takový hard core punk. 2 kytary, velice solidní zvuk a borcům (a slečně) tak 20 let. Zajímavý sledovat novou mladou kapelu. Rozhodně to nebylo vůbec špatný. Jistá nepřesvědčivost byla cítit, ale na to sere pes. Myslím, že pokud se na to nevyserou, bude dobrý. Pro mě docela překvapení!
Mr. Dynaboom – metalcore-rap, trhači dívčích rodidel. Tohle stálo na letáku. Nesebral jsem odvahu se na to jít byť jen podívat. Zdálky to znělo strašně, jaký to bylo zblízka fakt nevím. Absolutně nechápu, co taková kapela dělala na takové akci, ale posléze mi bylo vysvětleno, že jsou místní a že dost lidí přišlo speciálně kvůli nim. No a jelikož celá akce byla pojata jako benefit na psí útulek, tak vlastně proč ne? Posloužili dobré věci. Jinak hudebně to šlo obrovským obloukem kolem mě!
MACERACE je prý one-man death metal band. Nemám rád one-man bandy, fakt že ne! Většinou to je bicí automat a týpek hraje na kytaru a zpívá. Ale toto nebylo ani to! Něco takovýho jsem v životě neviděl. Toto bylo normálně deathmetalový karaoke! Ten borec na nic nehrál, všechno měl puštěný z cd a jen navlíklej v takové masce do toho řval! Věřili byste tomu? Tohle jsem absolutně nepochopil! Jakej to mělo jako smysl? Kdo mu uvěří, že je to jeho hudba? Co když to bylo cd nějaké jiné kapely a on do toho jen udělal vokály? Asi jsem starej, ale takový kapely fakt nechápu. Přišlo mi to směšný, sorry. To nebylo vystoupení živé kapely, to bylo fakt jen karaoke.
V DOBĚ MORU jsem viděl v zimě na Killed By Brno a to mě moc nepřesvědčilo. Ovšem dneska jako by to byla úplně jiná kapela. Jestli to bylo tou atmosférou (mraky lidí, fakt kvanta) nebo se borci fakt dobře vyspali? Hudebně asi hc/grind a týpkům to hrálo fakt znamenitě. Naprosto přesvědčivej výkon, velkej ohlas. Nemám výhrad, vynikající vystoupení. Jasný, že sypačky by měly být lepší, ale jsem přesvědčenej o tom, že tohle se časem taky vybrousí. Smekám!
No a pak ta kapela ze Súdánu, nebo Čadu, nebo ze Slovenska? Ale jelikož je všechno z Číny, tak i ČAD musí být z Číny! Od prvního tónu bylo jasný, na koho lidi dneska přišli. Kotlisko jak v pekle a už to jelo. ČAD je pojem. ČAD spojuje punkery i metalisty svým malinko zrokenrolvatělým metal crustem, kde lyrika hraje zásadní roli. Neznám žádnou jinou kapelu, kdy fanoušci už při komentáři před válem znají název songu, co bude hrát a jsou schopni řvát celej text! Naprostej unikát. Atmosféra pochopitelně nemá chybu, paří se jak o život a huláká se z plných plic. ČAD jsou prostě dobří, umí pobavit a umí lidi spojit. Upřímná kapela super lidí! Bravo!
KONFIDENT si nějak nevybavuju. Ale co si pamatuju, tak z nahrávek mě to bůh(či kdo)víproč nikdy nebavilo a naživo to bylo taky takový všelijaký. Ale možná jsem tomu měl věnovat víc pozornosti a času. NOOSTRAK je prý nějaký progres death metal... Neviděl jsem to ani neslyšel, tento styl mě taktéž obchází z uctivé vzdálenosti.
Takže nakonec velká spokojenost. Tolik lidí na koncertě jsem hodně dlouho neviděl. Těžko říct, čím to bylo způsobené. Osobně na rovinu přiznávám, že kdyby tam nebyli ČAD, tak bych nepřijel, protože ten žánrový rozptyl byl na mě fakt velkej. Ale možná že tolik lidí přišlo i kvůli tomu, že tady nehrál jen crust/punk. Nebo to bylo tím, že výtěžek byl věnován na psí útulek? Těžko říct, důležitý je, že lidi došli, zaplatili vstup a zapařili. Tak jo, i já děkuju za super večer a zdravím všechny známé, se kterýma jsem měl tu čest ztratit pár cenných slov! Ćau!
-Zbyňa-

Žiadne komentáre: