DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 7. apríla 2013

BRODY´S MILITIA "Cycle Of Hate" 7"EP 2013 (Give Praise Records)

  Tak toto je páni kapela, klobúk dole. Mám až na ten ich desaťpalec (niekto plís!!) všetky dosky, čo táto banda kedy vydala, a že je toho dosť, tak si myslím, že sa mi to asi naozaj páči, že to nebude len tak láska na deň, na dva. Teraz ale vážne: táto banda má totálne gule, vždy mala totálne gule, až som prekvapený, ako je možné, že nebola nikdy tak vychytená ako kopa slabších sračiek. Od úplne prvých nahrávok tlačia ten svoj špinavý mix punkrocku a fastcore na stopercent, plný ťah a plný výkon. Tento nový 7" je fakt šupa, jedna z ich top nahrávok bez debaty. Dva songy na prvej strane sú čisté hity, zbesilá "Drone mob" s popiči španielkou, druhá "Riding out of hell" je valivý nápek v strednom tempe s chlapcami z Nunslaughter na vokáloch - sila a zlo! Dva nadupané, výrazné songy, proste pecka, bravó! Druhá strana je viac vyvážená, poctivý, zbesilý rokec s burácaním ako "Hell is for christians", vau, to znie naozaj dobre. Najviac sa mi páči asi "Bite the bottle" to já nájeb a lá Rupture, urevaná, krátka jazda jak sviňa! BM nemajú žiadnu slabú nahrávku, no tento 7" je podľa mňa skutočne jedna z ich najlepších vecí! Vyšlo vraj len 444 kusov, Brody's síce nie je kapela na machrovanie pre zberateľov, ale radšej by som aj tak neváhal, toto je naozaj kvalita! 
-RadoKAZ-
www.givepraiserecords.com
http://music.givepraiserecords.com/album/cycle-of-hate

Žiadne komentáre: