DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 28. apríla 2013

BUT , ABORTION, BASAL BANAR 27.4.2013 Lučenec, Slimak Pub

Viem, že Lučenec a okolie, nie je práve najznámejšie svojim podhubím brutálnej muziky, no presne tak, ako všade inde na Slovensku sa najde pár fanatikov, ktorý do toho vrazia svoje úspory, voľný čas a energiu, aby s tou situáciou trocha pohli smerom nahor a to sa v dnešnej dobe cení. Tento koncert bol skôr takého komorného charakteru a mne osobne niekedy vyhovuje, že je tam pomenej kapiel. Ľudí to nezunuje a predtým než už je každý spitý na zombíka, tak je dohraté. My sme vyrazili cestou necestou, polem nepolem aby sme tam boli na čas, lebo na našej podiovke sa hralo ten večer. Na mieste dávame pifko a klasicky debatíme s každým, kto je ochotný snami prehodiť pár slov. Ľudia sa zbiehajú pomalšie asi ako na úrade práce, ale nakoniec sa tu zozbiera tak 50-60 hláv, čo na kapacitu klubu v pohode stačí. Prvý to rozbaľujú BASAL BANAR a vidím ich asi tretí krát ale prvý krát som si povedal, že boha, toto je dobré. Energický crust, kde to popri klasickom crust rytme občas zabrúsi do  hardcore a občas do grindcore.

BASAL BANAR
Dáte k tomu dva vokály (žensko-mužský), poriadne nasadenie a hlavne triezvu kapelu -) Teraz to malo poriadnu štavu a energiu a fakt to valcovalo. Skvelý začiatok a a ja dúfam, že ešte zažijem pár triezvých akcií od tejto kapely -) . Druhý nastupujú Českobudejovický all star band, BUT , poskladaný zo starých harcovníkov z kapiel ako Ingrowing,Uprise. Od začiatku vieme, že toto nemôže sklamať. Prehodili sme si poradie, lebo chlapci sa ponáhľajú domov a majú pred sebou fakt poriadnu cestu, tak im pohode prenechávame miesto. Oni na oplátku spustia, poriadnu grindcore smršt a ako to charakterizovalnáš bubeník Miro, oni sú taký grindcore Marduk -)
BUT
 Ja by som to nazval, že ich ovlyvnenie starým britcore, len tak kričí na kilometre, čo aj potvrdzuje ako prídavok ich cover od Napalm Death "Lucid Fairytale". Fakt nie je čo vytknúť ich setu. Dokonca aj zvuk bol počas celého koncertu úplne zabijácky, keď sa vezme, že to šlo len z podiovky plus vokál. Trocha mi to prišlo akurát hlasnejšie, ale energia to valcovala na plné guľe! Po nich sa chystáme na podium ja my ABORTION a ešte predtým obdržujeme od BUT ako darček, party súdok, najznámejšieho artiklu ich mesta. Potešilo , tak isto ako zase vidieť po rokoch Zbyňu, ktorý sa mi pochválil svojou abstinenciou a som si len
ABORTION
 povedal, že možno aj ja raz dosiahnem ten bod -) My si odsypávame svoj set klasicky, akurát mi vadí, že nie sú žiadne odposluchy, čo má vždy na následok fakt, že revem do mikrofonu viac, než obvykle  a tak aj rýchlejšie odchádza môj hlas. Do toho drísty a grindcore. Čo však bolo zaujímavé, tak publikum je triezve! Jo bolo to zvláštne, že na vás medzi skladbami, nikto nepokrykuje "brús ty kokot" ,alebo "hraj, píčo". Ale o to vás viac aspoň vnímajú. Každopádne to bolo zaujímavé. Po koncerte, balíme, nosíme a kecáme ešte vonku s Basal Banar a srandujeme, ako sa môže napchať 5 ludí aj s nástrojmi do Fiat Panda. Vychádza nám, že jedine, že vákuovou pumpou-).Náš bubeník Miro ešte príjma poklony za svoje umenie a priznám sa, hral som vedľa neho dnes, tak blízko, že ma svojou energiou až valcoval a aj desil -)) Máme ešte silné nutkanie, dať si niečo do nosa, ale únava celej posádky a neochota byť klasickým , sobotnajším opilcom, sa zhrnie na dve pivá na pumpe a spánkom v aute -). BASAL BANAR ešte vymýšlajú o výletoch do strašidelných domov ale myslím si, že jeden ma aj tak doma čaká , heheheheDíky za ochotu usporiadateľov , že byť aktívným sa oplatí byť, všade v našej republike, na rozdiel od toho, ako to tam zmieta kríza   a ako hlboko majú ludia do vrecka. Dôležité sú sympatie a energia. Grindcore or die!!!
-Lepra-

Žiadne komentáre: