DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 19. októbra 2013

BLOODY OBSESSION "News From the Morgue" CD 2012 (Sevared Rec/Nice To Eat You Rec.)

Priznám sa, že novinky v death metale nevyhľadávam absolútne. Až sa mi niečo dostane do ruky náhodou, tak to zväčša končí tak, že po tretej skladbe vypínam a CD darujem niekomu. Čo je však zaujímavé, že pri počúvaní tochto CD som tak neurobil. Proste to prefrčalo a ja som si to pustil znova, či sa náhodou nestala chyba v matrixe. Ale nie. Hudba B.O. je sice vyšperkovaná  zvukovo, do štandardov modernej, dobre znejúcej death metalovej ligy ale hudba je rýdzi old school. Nič prevratné, nič extra technické,len dobre šlapavý death metal. A pre tieto fakty som ho voľakedy strašne žral. Začiatkom 90 rokov znel perfektne, čo s vymretím analógových štúdií šlo pravdaže do riti. Teraz síce znejú všetky na jedno kopyto ale občas motyka vystrelí.Celé je to bez chyby až na trocha strohý obal, ale to je len kozmetická vada. CD obsahuje 9 trackov, kvalitne znejúceho old school death metalu. Stačilo by asi len napísať túto vetu. nie?
-Lepra-
http://bandzone.cz/bloodyobsessions

Žiadne komentáre: