DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

pondelok 11. novembra 2013

OPS-PSF / DND split 7"EP 2012 (Lofi Or Die Records)

Ops-psf, haha ma jebne, kapela o ktorej som nepočul a ani ma nenapadla od napadení Kuwajtu hádam aj snáď, kedysi vydali pár kaziet a ich bubeník (Ryohei, ten čo trieska aj vo Final Exit) mi to poposielal, ale nikdy z toho nič viac nebolo, a teraz, pomaly dvadsať rokov po - aha, ipka!! Obal píše, že "114 Trax Of Killer Mosquitos" tak to je úlet ako má byť, noisecore najprijebanejšieho japonského strihu, brblotgore brablabragruuu, cacacaca... nájeb, brublubruaaaargh, tajfún, preslov na posratie, škrípanie a zas takto dokola a znova hádam aj  tých 114 krát, kto by to už len rátal? Vyberaný zvuk, skvelá sranda, na jednu stranu sedempalca akurát, znie to ako mix Final Exit, 7MON a najhnusnejšieho gore aké si vieš  predstaviť, no nekúp to? Toto je snáď najprijebanejší noisecore aký mám, šetko úplne rozhádzané, rozbrblané a od veci, to chce kurva talent takéto niečo vymyslieť a nahrať, hlboká poklona páni! DND z druhej strany je čudesná ochotina, dáky technonoise, ale nesurový, skôr taká zlátanina pazvukov, nemá to ani gule ani šťavu, znie to ako pokazená počítačová hra, nebaví ma to.
-RadoKAZ-
  http://www.jigokuki.co.uk/

Žiadne komentáre: