DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 11. februára 2014

ERECTILE DEMENTIA "58 song demo" Kazeta

Nádherná kazeta mi prišla z ameriky, takéto veci obnovujú moju z časti stratenú lásku k tomuto nosiču, navyše je to po dlhej dobe prvá vec čo mi niekto poslal len tak a úplne navyše je to sám big boss Doug z legendárnych Hellnation, fantastických Brody's Militia a okrem ix ďaľších aj z tu recenzovaných Erectile Dementia. Tak. Rozmýšľal som, či si takto recku začať, že či to nebude moc okaté ako ja toho Douga ľúbim a že kto by už zopsul bárs väčšiu pičovinu, keby mu to poslal ó veľký Doug. Ale keď som si pár krát pustil túto kazetu, tak som si povedal magické "jebať!", pochválim sa a hotovo ... a je to vonku. Erectile Dementia, skvostný názov, často (samo)prezentovaná ako noisecore vóbec nie je noisecore per se, je to skôr hrubý mix grindu, punku, retardovaného garážového lomozu, zlosrdného masakrálneho noisecore, špinavého rokenrolu a podobných polo až úplne dementnýh okrajových žánrov, zásadný fígel ale je v tom, že tento ukrutánsky paskvil je zahratý perfektne a s nadhľadom, že klobúk dole. Napadá ma japonský Final Exit, hudobne to síce nie je zďaleka to isté, ale tak ako japonci v tom svojom geniálnom prasení vedia skutočne hrať, tak aj Dementia robí niečo podobné, len je to viac punkrock, starý bigbít maras. Ťažký bordel prasopal, v ktorom ale toho hnusáckeho rockera odkojeného na Antiseen určite neprehliadneš, páčil by sa napríklad parádne vystrúhaný Zeppelin naložený v brutálnom, krvavom grinde? Ako nič. Nie som si úplne istý, ale mám pocit, že si to všetko nahral Doug sám, bicie, basy, gitary a k tomu pár kybervýšľapov ... uff, no móžeš čučať, že takýto famózny frmol nerastie na každej vŕbe. Táto kazeta obsahuje znovuomasterované tri demá nahraté v priebehu roku 2013, to znamená, že je to pekne vyvážené a má to skvelý zvuk, dlhé je to tak cirka dvadsať minút dokopy no a limitované na úbohých sto kusov. Treba brať teraz, alebo fňukať potom, výborný a jedinečný rachot.
-RadoKAZ-
  backwoodsbutcher.blogspot.com

Žiadne komentáre: