DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 22. mája 2014

LEAGUE OF MENTAL MEN / DAYS OF DESOLATION split 7"EP (samovydanie)

V živote by som nenatrafil na toto splitko a v živote by ma nenapadlo si ho kúpiť, lebo obe kapely sú pre mňa , totálnou neznámou. Ale naštastie sa nám stalo, že sme v Prahe mali tú česť hrať spolu s L.O.M.M. Sympatický , opotrebovaný punkáči, tesne pred pätdesiatkou (ano čítate dobre), s Belgicka mi strčili do rúk toto splitko a ja zase naše, takže, reku skúsime. K celej veci majú celkom svojský prístup. Žiadne médiá (žiadne stránky na webe). Ich stranu ohlasujú fanfári a po nich sa spustí s trocha skúšobňovým zvukom, taká Infestiáda pre chudobných. 10 krátkých poviedačiek v typickom Infest štýle. Celkom dobré, jemne humorné texty. Čo dodať? sympaťáci! Už sa vidím , keď dosiahnem tento vek, ako to jebem podobne. hahaha, skvelé vyhliadky. DAYS OF DESOLATION je tiež Belgická formácia. Táto už ale drtí, taký klasický, metalický crust, alá Škandinávia. Už som tu niekde recenzoval ich splitko s Controlled Existence. Oni sem capli len dve skladby, ktoré sú celkom melodické a aj poriadne tvrdé. toto by som odporúčal skôr pre milovníkov povedzme Wolfbrigade. Vyšlo len 336 kusov a až máš možnosť, tak vyskúšaj!
-Lepra-

Žiadne komentáre: