DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 28. novembra 2014

MACRONYMPHA "Studio 95" CD

Reedícia starej kazety v náklade 30ks, tak to je hurá, lebo je to makropecka nymphomatroš ako sa patrí a, ako ďalej rozvediem, sme u tejto kapely aj zvyknutí! Macronympha je typický, klasický harshnoise, zaujímavý hlavne tým, že je proste najlepší, vždy a nielen tu je to taká sila, že má človek pocit že počúva tri noise CDs naraz, je to projekt, ktorému nie je nič sväté, nič mu nikdy nestačí a keď je to už na hrane tak Roemer a Stella ešte dupnú na pílu a ty už len tŕpneš kedy sa to celé na teba nakomplet zjebe. Ja nie som klasický noiser a neviem hluk hodnotiť z hľadiska kvality, techniky a podobných, pre mňa, chujovín a už vôbec nemám šajnu ako sa toto tvorí, jediné čo ma pri tom zaujíma je sila, agresia, hnus a podobné extrémnosti. Tak ako povedzme pri grindcore vonkoncom nie je prvoradá rýchlosť ale srd, tak isto harshnoise nie je pre mňa apriori hluk, ale ten náboj v ňom, ak si pri počúvaní harshnoise nepredstavím ručiaceho, zmietajúceho sa idiota v agónii pod pódiom ale len nejaké pulzujúce frekvencie prehrávača Windows, no tak je to zle. Ak mi grindcore len zjape v ušiach a nenúti ma zopätými rukami vrieskať do neexistujúceho mikráku a mrsknúť sebou o zem, no tak nie, nebaví ma to. Macronympha je dobre, zo všetkých týchto hladísk je to dobre, je to agresívna, zlostná megamasa zúrivých, živých hlukov, je to obrovský buldozér gniavjaci všetkých a všetko, nemáte šancu, je to proste grajndkór, je to masaker a je to nájeb, vy sračky!
-RadoKAZ-

trianglerecords.blogspot.it

https://www.youtube.com/watch?v=nVon06FQTCI#t=11

Žiadne komentáre: