DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

streda 22. apríla 2015

BASAL BANAR "Basák Chlastal" MC 2014

huu, v prvom rade, super vokály, a to ja v takejto muzike fakt nejsu žádný extra fanda fémalé ani malé fémalé kombispevov, ja su v tomto proste kurva obmedzená, čo už? Ale toto veru, Majčapajča a ani neviem či tu reve ešte aj Kubo (ale asi určite hej), bo je to perfektne vyvážené, silné, disruptovské, sa mi páči teda moc, ja tie ujačano / husté kotrmelce vóbec nemusím, takže pre mňa totok yes!! Ani neviem, či majú Basal Banar nejakú inú nahrávku a to sme rok či dva spolu dreli skúšobňu, samozrejme som ich počul aj videl ixkrát, lenže ja som sedlo, škoda reči, každopádne táto kazeta vyšla suprovo, hudobne je to klasická lokálna verzia disruptcrustu švédskovo metalovej sliny, nasiaknutá tofupunks, chlastom a lo-fi barbarstvom v mocnom a rezkom prevedení, texty som len prebehol, moc to moja káva nie je, hoci taký Les je ozaj fajn (a hitovkáá!!), intro, vymakané outro s nemorúcim Vladkom na posratie, baščovanského tlančenková klasika no a tak ... ok, úprimne? Kazetu som si zohnal bo sme dobrí kamoši, nie, že by ma takáto muzika nejak extra brala, ale Bosý Banán veru zabodoval, výborné prekvápko, nadupaná muzika, dobrý rádobyšvédsky zvuk, parádny štýlový obal, proste pecka kazeta, demo ako má byť! Málo ich je, neváhajte.  
-RadoKAZ-
biohazard12@azet.sk

Žiadne komentáre: