DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 28. júla 2016

21.7.2016 – Shackles, Famine, Unattended Funeral – Lovčica-Trubín, Pohoda Pub


Lovčická krčma v posledných týždňoch odoláva pomerne častým útokom priaznivcov extrémnej hudby a stabilitu jej základov už preverilo niekoľko zvučných mien nielen grindovej scény. Ďalšia v poradí už tretia akcia po sebe bola naplánovaná na minulotýždňový štvrtok. Koncerty cez týždeň a ešte k tomu s dátumom okolo Obscene Extreme festu neveštia organizátorovi nič dobré, no aj napriek tomu som bol prekvapený pomerne hojnou účasťou. Neviem či je to čarom post komunistickej architektúry, ktorou je toto miesto poznačené, ale zatiaľ tu bola vždy celkom slušná účasť a dúfam že, to tak zostane aj naďalej. Našu posádku obohatil grinder celým srdcom, vášnivý cyklista a dobrodruh Zbyňa. 
UNATTENED FUNERAL
Chlapčiska nepodareného som nevidel cca 5 rokov a tak bolo stretnutie s ním veľkým zážitkom a verím že svojou účasťou prekvapil aj kopec iných starých známych. Na miesto konania prichádzame akurát pár minút pred úvodom žilinských Unattended Funeral. Ich ťažkotonážny hrubý power violence plný pomalo rýchlych striedačiek a stop & go pasáží vidím naživo už po niekoľký krát, ale stále ma to baví. Aj napriek basovej absencii je zvuk v pohode a žilinské trio to rozbehlo ako sa patrí. Jakubove výskoky samozrejme nechýbali a chalani opäť raz ukázali že, majú extrémny hard core v krvi. Cez pauzu sa vonku na chvíľu zakecávam s Charliem, ktorého som tiež dlhšiu dobu nevidel a ktorý je tu ako driver na turné obom kapelám, no ako náhle začujem rachot, letím dnu pretože nasleduje kapela, kvôli ktorej som sa na tento večierok tešil.
FAMINE
Angláni Famine ma poriadne nakopali svojou prvou ipkou. Tú som kupoval od Pepa vtedy ako úplné neznámu bandu a tak som bol zvedavý ako to bude znieť naživo. A kurva fix veruže som sklamaný nebol ani trošku. Opäť trojčlenná zostava bez basy, ale ani na chvíľu som necítil, že by tam chýbala. Toto bol taký nekompromisný nájeb, aký som už dávno nevidel. Pekne od podlahy bez zbytočných somarín nám všetkým nakopali zadnice. Tu nebolo absolútne nič navyše, ani kúsok hluchého miesta. Bubeník drel ako stroj a pri tom vyzeral, že si len tak sedí a ťuká akoby nič, no radosť sledovať. Grind core v podaní Famine šlapal na plné obrátky a energia z toho šľahá ako fras. Poslednou bandou na večer boli Austrálsky Shackles. 
SHAKLES
Až do teraz som sa s nimi ešte nestretol, akurát niečo som popočúval na nete, že by som vedel do čoho idem. Ich zmes HC, power violence a grindu nebola vyhnaná do takej rýchlosti ako u Famine, no aj tak to malo riadne grády. Počas ich setu sa spustilo celkom slušné pogo a hlavne ich pomalšie pasáže do pohybu doslova nútili. Takýto hard core Lovčická krčma ešte nezažila. Hladný fanuškovia si vypýtajú jeden prídavok na záver a slnko ani nestihlo poriadne zapadnúť a je po koncerte. Až keď mi teraz piští v ušiach zisťujem, že to bolo dnes poriadne vypečené a zaľahnuté v ušiach mám ešte aj na druhý deň ráno. To len svedčí o tom aká dobrá akcia to bola!!!!!!!


Jan IP

Žiadne komentáre: