DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 22. mája 2014

P.L.F. , DEAD INSTRUMENT , BLIND RATTVISTA 21.5.14 Bratislava, Fuga

Koncert cez týždeň? Prečo nie. Hlavne keď máte na druhý deň voľno a najde sa ešte zopár fanatikov, ktorý si na túto akciu zájdu aj z Lučenca s týám, že sa pre mňa zastavia ešte v Nitre (díky Milan). Cesta v pohode a ja som sa tak začal trocha báť že predsa len cez týžden asi nepríde toľko ludí. V duchu som si vravel, keď ich tam bude 50, tak bude dobre. Chyba lávky! Nazbieralo sa tak podľa môjho neskromného odhadu, tak tesne pod stovkou. Viac ako bolo napríklad na brutal truth. Na mieste plno známych tvárí a dokonca aj výprava z Maďarska, riadená chlapcami z Jack. Takže spokojnosť nadovšetko. Sedíme vonku a zvnútra už počujeme parádny rachot s kurva dobrým bubeníkom  a vravíme si, kokos keď toto je predkapela, tak ja ju chcem vidieť! Chyba! Bola to zvukovka P.L.F.  hahahah Prvý sa nevďačnej úlohy chytili, pre mňa ,absolútne neznáme zoskupenie BLIND RATTVISA, ktorý drvili taký mix dis beatu a crust/punku. Nebolo to zlé, len sa to sem fakt vôbec nehodilo. Niečo ako keby ste chceli pri Nijagarských vodopádoch ohúriť s vašim novým trikom s kartami. Proste, dobre zahraté v pohode, len nie tu a teraz. Pozrem pár songov a trávim zbytok času pri distre a s kecaním. Čakám na kapelu, kvôli ktorej som sem vlastne prišiel a tou sú Dánsky DEAD INSTRUMENT. Kapela funguje od roku 2007 a majú na konte dve epká a jedno full album. Bol som strašne zvedavý, že ako dokážu, to tornádo, čo robia na svojich nahrávkách, dostať aj naživo von? Ich koncerty v Dánsku mi vždy ušli a dokonca  keď sme mali turné s Idiots Parade po Dánsku, tak sme mali hrať spolu, ale oni sa v tom čase nejak trápili so zostavou, tak to odriekli. Už teraz viem, že som niečo kurevsky dobré premeškal!
DEAD INSTRUMENT
To čo spustili od svojho prvé úderu, mi odjebalo dekel z hlavy aj s príčeskom. Toto bolo dvakrát tak brutálne , ako ich nahrávky. absolútne tornádo, ktoré je skombinované s tsunami a zároveń vám vybuchuje aj atomová bomba! Pre mňa ich set posunul vnímanie slova "brutálna muzika" do nových dimenzií. Až si grinder a ešte si ich nevidel, tak to urob ešte predtým, ako zomrieš! Dokonalé powerviolence peklo na zemi!
Fakt som sa posral a moje hovná aj s mozgom som si zbieral po miestnosti ešte dlho po ich sete. Dávam dole klobúk a utekám do distra pre ich nové EP!
Po tomto šialenom sete mi už P.L.F. prišli ako slabý odvar. Ja viem, že oni s apohzbujú inde a ich poňatie fastcore je o niečom inom, ale ja proste meriam výkony kapiel, energiou, ktorú zo seba dali počas setu.
P.L.F.
P.L.F. už išli trocha mimo mňa, ale zase prediedli tiež energický výkon a dokonca už aj publikom sa najebalo na tú správnu úroveń, tak aj reagovalo už docela hlučne. Aj keď žiadne pohybové aktivity a precvičovanie spartakiádnych zostáv sa nekonalo. Zahrali parádne, ale vo mne ešte stále doznievalo vystúpenie D.I.
Po koncerte ešte kecám pri bare so sympatickým basákom Sebastianom z Dead Instrument (asi som si zapamätal jeho meno), ktorý ešte popritom hrá aj v sludge/stonner kapele Bottom Feeder a preberáme všetko. Nedá mi sa neopýtať na to, ako sa im buduje grindcore scéna v Dánsku, kedže to tam chytil pod palec Karolom Provič? Na čo mi odpovie len nechápavím pohľadom a keď mu vysvetlujem situáciu, tak mi odpovedá jednou vetou: "vieš na nás asi zabudli" .
-Lepra-

Žiadne komentáre: